dimecres, 30 de maig del 2007

Passarel·la Gaudí - Cibeles

Ja s'està acabant la temporada i ja s'ha comencen a saber com serán les noves camisetes per la temporada següent. Aquí a la dreta, la que diuen que serà la nova camiseta. La gran novetat es que l'escut està envoltat per una corona de llorer amb la referència del 1957-2007. També surtirà la silueta del camp, a sota a la dreta. Tot això en homenatge als 50 anys de la construcció del Camp Nou. I no com diu el gran diari Sport (i cito textualment): "la conmemoración del centenario de la inauguración del Camp Nou". Com corre el temps, no t'adones i ja has fet cent anys. Tot i que aquesta la podriem donar com a definitiva, també corren per internet altres possibles candidates.
Per la segona i tercera equipació de moment no hi ha res "oficial". El rumor que té més força és que serà un blau turquesa, que ja es va utilitzar en les camisetes Meyba dels 80. Ara el disseny, ningú ho sap (els de la Nike espero que si), tot i que he trobat dos exemples:
La primera seria molt semblant a la Meyba dels 80 i la segona es com la d'aquest any però cambiant els colors. On si que hi pot haver novetat i polèmica seria en la tercera equipació que he trobat:
Què consti que no és blanc, sinó que és un (com dirien les dones) color "hueso". Si volen polemica, amb aquesta en tindran. Que consti que a mi no em desagrada, tot i que no veig possible que algun dia el Barça vesteixi aquesta camiseta.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

samarretes noves pels guiris...
però no superaran l'armilla fluorescent.

mrpage ha dit...

El canvi anual de samarreta JA CANSA.

Anònim ha dit...

podrien durar un parell de temporades el mateix estil de camiseta, jo estic amb l'albert JA CANSA. Però tot i així m'agradarà veure com queda la tercera samarreta.

Albert Duran ha dit...

Jo si treuen la tronja .. ja estic content .. jo ja fa dies que dic que te gafe ... despres de wembley quant la segona equipació ha sigut tronja l'em cagat i ara que les parets del 10 de la passeta també son tronges encara pitjor ,, no vull recordar partitis memorables del barça amb aquesta semarreta: Bremen ( 1-1 i gràcies a messi) , lesió de E'eto , eliminació a Getafe , 3-4 a la copa catalunya ( de llet i contra 9 , gol esquerro) i si algu fes una analisi en profunditat dels punts de la lliga segur que amb el color que em perdut més punts es aquest...
Per sort al cam del Liverpoll no es van atravir i van ficar la groga ..

Tot i que la groga al principi no m'agradava ara la trova a faltar . Victoria a camp del milan , victoria a camp del chelse ...i altres partits memorables ..
res que no les canviïn tant i que torni la groga i la paret groc fumat del 10 de la placeta..