dimecres, 28 de març del 2007

Tinc fart de tu, by Lax'n'Busto

Pujo al cotxe, poso la clau, engego el motor, em poso el cinturó, engego la radio i la primera frase que escolto és: "... estoy harto de escuchar la misma pregunta..." Autor de la frase: Roberto de Assís. Professió: Representant de futbolistes.

Aquí alguns també comencem a estar farts del culebró de cada any. I no estic parlant del cor de la ciutat. Més que res perquè no es pot estar oferint cada dos per tres (que són sis) el teu germà a italià, i al tornar a Barcelona dir que estàs fart del tema. Doncs, la solució es ben fàcil... o ens estem amb la boca tancada o bon vent i barca nova. Però es clar, si tanquem la boca, el teu germà no obté la enèsima millora de contracte, i clar tu deixes de cobrar el teu percentatge. Es que no et van donar prou en l'anunci de les natilles? Això si, cada any (com diu el eslògan): Repetimos?

Però si tu estàs fart, jo no seré menys...
Estic fart de les diverses mutacions que ha tingut el contracte del teu germà.
Estic fart que de 5 entrenaments, 3 els faci al gimnàs.
Estic fart que tots els bons jugadors brasilers siguin poc professionals (Romario, Ronaldo, Ronaldinho,...) I que a més, ara els comencin a imitar els dolents.
Estic fart que tots els dolents jugadors brasilers siguin molt professionals (Edmilson, Sylvinho,...). Mauro Silva i Kaka són l'excepció, ja que són d'una altra mena.
Estic fart de les camises del Dunga i del polemic canvi de dorsal.
Estic fart que la fita dels 1000 gols de Romario sigui un fet extraordinari i excepcional, quant el 90% dels gols els ha fet a les potents lligues brasileres, americanes o australianes.

2 comentaris:

mrpage ha dit...

Els brasilers tots a la foguera.
N'estem farts de vosaltres, només sabeu ballar i donar pel cul. A cagar!

Anònim ha dit...

Jo també estic fart!! Per mi ja se'n pot anar al milà, si em de viure del que va fer les temporades anteriors encara tindriem Koeman i Cruyff jugant!