dissabte, 17 de març del 2007

Anatomia de Lost

Des de ja fa un temps que estic enganxat a dues series que m'agradaria recomanar. La primera d'elles es Lost, tracta sobre el supervivents d'un accident aeri, ocorregut en una illa, que en principi està deserta, del sud del Oceà Pacífic. En principi la serie es coral, però cada capítol es centra sobre un personatge i a partir de flashbacks, podem conèixer més sobre el personatge i la seva vida anterior.

A Espanya, s'ha emès la primera i la segona temporada per TVE i em sembla que també per el canal de pagament de la FOX, que es pot veure per Digital +. A EUA ja van per la tercera temporada. Com que no estic abonat, i suposo que la majoria tampoc, una forma molt fàcil i còmode de seguir la serie es "comprant" els capítols a la botiga Torrent o Emule. La majoria de capítols estan en anglès (tot i que segurament els de la primera i segona temporada els pots torbar en espanyol) i com que amb el meu anglès no entendria ni una quarta part del que diuen (no em treguis del What time is you name?), em baixo els subtítols i a disfrutar.

Us deixo una promo de la primera i segona temporada de Lost:


La següent serie que estic enganxat és Anatomia de Grey. Aquesta esta centrada en un grup de metges d'un hospital. També podríem dir que es una serie coral, tot i que en aquest cas, si que hi ha un persontage, més o menys protagonista (Meredith Grey), que fa reflexions sobre la vida en el començament i final de cada episodi. La serie es centra en ella i els seus companys de feina, tractant les vides sentimentals de cadascú compaginant-les amb la feina.

En un principi les series d'hospitals no m'agraden (tot i que també sóc un fan de House) perquè es veure una mica de sang, fetge i bodells que m'agafa un no se què. Així que per seguir aquesta serie utilitzo un mètode que no falla mai: a la que surt una gota de sang, tanco els ulls. Per sort, no en surt molta i poc a poc ja em vaig acostumant.

Per sort, la serie s'està emeten per Cuatro cada dijous a les 22h. Ara mateix estan pel capítol 8º de la tercera temporada, però a EUA ja van pel 18º. Així que, si sou com jo que en voleu més i més, sempre us queda l'opció "comprar-los" per Internet i baixar-vos els subtítols.

Un video musical amb imatges de les dos primeres temporades: