dissabte, 17 de març del 2007

Programacio XBGras

Arran de l'última entrada, m'ha vingut al cap, que podria escriure que és el que miro cada dia per la TV. Si ja se que es una tonteria i que segurament no interessa a ningú, pero per alguna cosa el bloc és meu. Només detallaré el que miro en horari de prime time, ja que durant el dia miro si fa o no fa el mateix.

Programació XBGras:
  • Dilluns: Com que els dilluns arribo tard a casa, m'entretinc pel camí parlant de jocs frikis d'Internet en pantalons curts, em dutxo i tot lo demés, miro la tele a quarts de dotze. Generalment , ja en començat la majoria de series que podrien ser més o menys interessants (VentdelPlà i CSI), últimament estava veient tot un clàssic i que no fa falta seguir el fil argumental, simplement perquè no importa. Si senyors, m'estic referint a Manolo Y Benito, també coneguts com Manos a la Obra. Però desgraciadament, em sembla que ja s'ha acabat, així que me quedat orfe els dilluns. Accepto recomanacions.
  • Dimarts: El rei indiscutible es House. El primer capítol es fixe, i desprès pot anar variant segons les altres cadenes. Generalment, faig zaping entre VentdelPlà, Los irrepetibles i les pel·licula que fagin per Antena 3 i TVE. El que si que no miro mai són Los Serrano. Existeix alguna serie pitjor? Segurament, però jo no la conec.
  • Dimecres: Per anar obrint boca, miro Me llamo Earl, totalment recomanable per la seva originalitat i el seu humor surrealista. Desprès ja m'enganxo a Entre fantasmes, i últimament, tinc un dilema, ja que també fan a la mateixa hora Mentes Criminales. Si existeix un programa actual que compleix el 100% el significat del seu títol, aquest es No em ratllis. No se que té, però no fa ni 5 minuts que el miro, que els nens i, sobretot, l'ultrafeminisme de la presentadora ja m'han ratllat.
  • Dijous: Aquest és el dia TV3, ja que Polònia i Alguna Pregunta Més em tenen el cor robat. Llàstima que entremig fagin Lo Cartanyà. Mentre no comença L'APM, vaig fent zapping, entre Anatomia de Grey i MIR. Abans també mirava Cuentamé como pasó, però ara fan capítols vells i em fa com mandra.
  • Divendres: Generalment no fan gran cosa que valgui la pena, aixi doncs que aprofitem el dia per mira capítols nous de Lost i Anatomia de Grey. Ja cap al tard, fan Bones, que vindria a ser com un CSI però en aquest cas utilitzen ossos humans per solucionar els casos. Com a alternativa, sempre es pot mirar quines pel·licules fan a TV3 o T5.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Existeix alguna serie pitjor que Los Serrano? La resposta és afirmativa i està en el mateix post: Lo Cartanyà.