diumenge, 11 de març del 2007

Benvinguda

Hola bon dia a tothom,

Fa ja un temps que em ronda pel cap això de tenir un bloc per poder escriure tonteries i enganxar coses que em trobo per aquest món de Déu.

I avui estic avorrit i he decidit que potser avui seria un bon dia. Ben bé no se de que anirà, però si que tinc clar com no vull que sigui (o com a mínim ho intentaré): No serà ni un bloc filosòfic, ni una mena de diari personal ni tampoc em vull centra en cap temàtica especial. Simplement hi escriure el que em vingui de gust.

Ara que ja he deixat clar quines són les meves intencions, millor serà que em posi...

4 comentaris:

mrpage ha dit...

Te pillé!!! Ei, que amagat que ho tenies! I que esperes a fer-lo public.

Olé, m'agrada la pinta que té. Els titols del posts no surten, a veure si els fas sortir que queda com a pobre....

Ja tens un lector.

Anònim ha dit...

Molt bé!
Així m'agrada, ja tinc un altre espai per xaferdajar quant estigui avorrit!

Xavi ha dit...

ore ore vare vare!!

xbgras ha dit...

Els títols no surten pq els primers no vaig adonar-me com es posaven (un que es mite i tal!).

I ara segons com m'agrada més així.

Per quant un xcanya.blogspot.com????