dimarts, 6 de novembre del 2007

Real com la vida...

Sento el retard, masses coses a fer i ens queda tan poc temps per fer-les, que cantava algú. No se si us passa a la resta de bloggers, però si mai algú s'inventés una màquina que transformi els pensaments en escrits, es faria d'or. Em passa sovint, que penso en un tema, el començo a escriure mentalment i fins i tot li corregeixo les faltes , per llavors arribar a casa i oblidar-me del tema i posar-me a fer altres coses.

Bé, al que anàvem, avui us parlaré d'una sèrie de TV britànica, que tot i que ja n'havia sentit a parlar, la vaig veure recomanada en un bloc cull nom no em vull enrecorda. La sèrie en qüestió es The IT Crowd i tracta sobre un departament d'informàtica d'una gran empresa format per una jefa que no en té ni idea, un tio vago i apalancat i un geek amb pinta de Steve Urkel. Lo que més m'agrada, guions i situacions surrealistes a part, es que em sento plenament identificat en el personatge del Roy. Sobretot, quant el truquen perquè hi ha un problema en algun ordinador, el primer que pregunta és: Has provat de parar-lo i tornar-lo a engegar? i si la resposta és afirmativa, torna a preguntar: Has mirat que estigui tot ben connectat? Quants cops en la meva vida m'he trobat en la mateixa situació i he fet exactament las dos mateixes preguntes...

Com a mostra, un botó:

3 comentaris:

mrpage ha dit...

És una gran série! El final del primer capitol amb les putes holandeses és genial! Per cert, no et passis posant fotos dels Tres tombs robades. Si vols jo en tinc de millors i a més hi surt en Vives!

xbgras ha dit...

Si em fes el favor de passar-me la foto en qüestió, li estaria agraït. Crec que no li haig de demanar permís, però sinó ho faig ara. De pas, trucaré també al Vives per demanar-li.

Per cert, es van trobar a faltar els seus regats en mig metre i el seu canvi de ritme explosiu. Espero que no sigui res gres.

Xonxu ha dit...

n'hi ha tantes de series bones, a veure ara que passarà amb la vaga de guionistes...