diumenge, 25 de novembre del 2007

Canviant de tema

Últimament he rebut forces comentaris de que només escric sobre esports. Bé, concretament només dos, però per un bloc modest com aquest, això és una multitud. Tal i com deia un expresident: "Vayase sr. Xbgras, vayase". ui, perdó m'he equivocat de cita: "Puedo prometer y prometo" que no hi escriure més sobre aquest tema en aquest bloc. Sinó que ho faré aqui. I per tal d'acomiadar-me tal i com déu mana, que millor que una cançó que vaig escoltar l'altre dia al Bar:



La cançó esta cantada per el Bakero, el Laudrup, el Txiki, el Koeman, l'Eusebio y l'Alexanco, inclosa en un disc titulat "Aquest any si!!!" i publicat el 1991. No cal dir, que tinc el disc i que reconec haver-lo escoltat més d'una vegada. Bé i més de dos.

2 comentaris:

mrpage ha dit...

No sé si me n'alegro o no d'aquesta decisió.

Quan m'ho vas comentar l'altre dia no et vaig creure. Recorda que anaves borratxot.

Anònim ha dit...

Ja està bé! que sino es fa molt pesat i encara creu que te gracia!