dimarts, 2 d’octubre del 2007

Els petits plaers de la vida

Lo millor que li pot passar a un croiss... perdó a una persona suada i cansada després de 1h de relatiu esforç físic és arribar a casa, treure's la roba, introduir-se a la banyera i gaudir d'una tonificant dutxa d'aigua calenteta... Macagum la mare que va parir a tots els calentadors d'aigua i les seves putes filles més gallines que putes.

Tan complicat és, en ple segle XXI, el funcionament d'un calentador d'aigua perque deixi de funcionar? Simplament es una puta flama que s'encen amb l'ajuda d'una guspira i del gas i que fa que l'aigua s'escalfi. M'imagino que el meu deu ser dels barats, i per això no funciona del tot bé. M'imagino que en el meu hi deu haver un nan dins el calentador amb un encenador i que o bé se li ha acabat el gas de dins l'encenador o bé ha passar a viure en el pais dels nans, juntament amb el David el Gnomo i el Torrebruno. Provaré de deixar un carregador de gas al costat del calentador per que es recarregui l'encenador o bé hauré de buscar una caixa de sabates...

Això no treu que una dutxa d'aigua freda a les 23:00, després de barallar-te durant 20 min. amb el puto calentador i de renegar de totes les formes possibles, sigui una experiència que recomano al 100%. Simplament s'ha de provar...

2 comentaris:

mrpage ha dit...

A mi em va passar el mateix fa un mes. 100€ que em van clavar.

Ahir vas suar la cansalada, mereixies més que una dutxa d'aigua freda.

Per cert, no se t'aixecarà en una setmana com a mínim.

Anònim ha dit...

La solució és fàcil, fés com jo que sóc un porc i no hem dutxo, segur que no t'has de barallar amb l'escalfador fins demà, quant ja estas més descansat.