divendres, 17 d’agost del 2007

En crisi

Si senyors, estem en crisi. En concret el meu bloc i jo. L'altre dia sopant a la fresca una nit d'agost, li vaig comentar a un dels dos comentaristes del meu bloc que estava en crisi. En concret, de crisi d'idees. Ja no sorgeixen els temes amb tanta fluïdesa com abans. Per tant, cal fer-hi alguna cosa. Potser hauré de fer com la Paulina Rubio i fer un gir radical a la meva vida. La cantant mexicana, un bon dia es va llevar i es va adonar que la seva carrera musical estava tocant fons i que calia fer un gir de 360º graus. Així que se'n va anar a les Filipines, es va fer un canvi de sexe i ara es fa dir Roger Mas. En el tema musical també ha canviat, ha deixat de banda el rol de reina de les discoteques puteres per passar-se al gènere dels cantautors en català, gràcies a la seva antiga relació amb Ricard Jr. Bofill, coneix perfectament la llengua de'n Pompeu. I com a prova, no hi ha res millor que un video per demostrar-ho:

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Així m'agrada que tornis a l'activitat desprès de la teva crisis i pel que veig has tornat amb molta força!!! Des d'aquí t'animo a continuar delectar amb els teus articles.

mrpage ha dit...

Ja l'havia escoltat. És boníssima. I aixo de la crisis ja passa, a tot bon bloggaire li passa.