dimarts, 24 d’abril del 2007

Herois

Mentre veia el Madrid - València, TV3 em va alegrar la nit: el 2 de Maig a les 21:40 estrenen la sèrie Herois. I molts direu: i què? I jo respondre: i què de què? I em tornareu a preguntar: Però, què de què de què?.. I així ens podriem estar fins el dia de la seva estrena. Vinga, doncs us faré un breu resum: Resulta que hi ha un cientific indi (indi de la Índia, no d'Amèrica) que té la teoria que en el món existeixen persones amb superpoders i es trasllada a EUA per buscar-los. Però un bon dia es assessinat i el seu fill, que també es cientific, decideix continuar la recerca del seu pare. Així que també viatge a Nova York... i que fa un indi a la gran poma? doncs fer de taxista de dia i cinetific de nit. Lo normal.
Simultaniament, ens van presentant tots el personatges amb superpoders: un que pot volar, l'altre que llegeix els pensaments, una que es regenera, un que viatge a travès de l'espai-temps, etc. Però primer han de apendre a conviure amb els seus poders, conèixe'ls i dominar-los. Llavors, no gens menys, salvaran el món sinò què, el canviaran per sempre. I hasta aqui puedo leer...

Personalment, els primers capitols no em van fer gaire el pes, però desprès... ai desprès va succeir lo imprevisible: vaig veure com uns 15 capitols en 3 dies! I es que a EUA ja fa dies que està estrenada i allà esta obtenint unes audiències milionaries. I es clar, paral·lelament ja s'han obert multiples blocs i webs que parlen sobre la sèrie. Alguns exemples: Heroes-Spain i Zona Heroes. A Espanya també es pot veure a travès d'un canal de pagament i per algunes autonòmiques com Telemadrid o Canal9 (TV3 ha trigat més perque la volien doblar al català). Per disculpar-se pel retard i com a gest de voluntat, la Teva ofereix el primer dia dos capítols: ''Gènesi'' i ''No miris enrere''.

PD: Haurè rebut ja l'ingrès al meu compte per fer publicitat gratuita?
PD2: Hiro Nakamura CRACK! (veieu la sèrie).

2 comentaris:

mrpage ha dit...

Si, n'he sentit a parlar molt bé! Aquest cop no me la perdo. A veure que tal...

Anònim ha dit...

Jo també n'havia sentit a parlar però no sabia de que anava, gràcies a tu ara em podré fer el xulo.
A veure que tal és.