dimarts, 3 de juliol del 2007

Indiana Jones and The city of Gods.


Torna l'arqueoleg més famós de tota la historia del món mundial. La foto correspon a un descans en el rodatge i diuen que va se feta per el mateix Spielberg. Es preveu que s'estrenarà el 22-05-08 i cap allà al més de novembre d'aquest any, es farà oficial el trailer i es donarà a coneixer el titol definitiu. De moment sona amb força el títol: Indiana Jones and the City of Gods.

Feia anys que esperava aquest moment, ja que la saga de Indiana Jones és una de les meves preferides, per sobre de la de Batman i la del Senyor dels Anells i no diria cap mentida si afirmo que m'he vist les tres pelicules en català, castellà i en versió original subtitulada. I es que Indiana Jones em va deixar marcat de per vida i algunes escenes són ja inolvidables:

- La escena en que el persegueix una gran bola de pedra, en A la recerca de l'arca perduda.

- La "lluita" amb un soldat armat amb una espasa i com ho resol, en A la recerca de l'arca perduda.

- Com, en Indiana Jones i el temple maleït, el sacerdot treu un cor i aquest encara batega.

- La persecusió de les vagonetes en Indiana Jones i el temple maleït.

- Com Indiana i el seu pare fugen d'una habitació en flames, a Indiana Jones i l'última creuada.

- La lluita desigual amb un tanc alemany, a Indiana Jones i l'última creuada.

Com que val més un video de youtube que mil paraules, aqui en teniu un sobre la promo de la col·lecció en DVD de les tres pel·licules. Col·lecció que naturalment tinc i que us recomano que tingueu si voleu tenir quelcom important en les vostres mans.

2 comentaris:

mrpage ha dit...

No et feia tan friki. Bé, a mi també m'agraden pero només una mica. De fet no les recordo gens.

Anònim ha dit...

A mi i el meu germà l'escena que ens va impactar més quan erem petits, va ser quan l'indiana jones li porten uns caps de micos i han de menjar-se la sopa amb ulls de dins el crani. No erem gaire grans i vem marxar amb la pel·licula a mitges!